zondag 1 april 2012

Cadeaus!

Hoihoi!
Sorry dat ik zo lang niets gepost heb, maar ik had het echt heel erg druk met school. Maar aankomende week wordt lekker rustig, en we hebben dan ook nog eens het paasweekend. Dus ik ben van plan om deze week vrij veel te posten.
Gister vierde ik met mijn vriendinnen mijn verjaardag (ik was in december jarig, een beetje laat dus), en toen heb ik best veel gekregen. Hieronder wat foto's van wat ik heb gekregen.

Dit is de mand met alle cadeautjes. De mand heb ik ook gekregen. Er zaten een heleboel cadeautjes in, en het zag er ook nog eens leuk uit!
Onder andere deze fotolijstjes zaten er in. Nu moet ik ook maar eens foto's in mijn fotolijstjes doen ;P (ik heb ondertussen al 10 fotolijstjes waar ik niks mee doe ;P)
Dat ik een echte nagellakverslaafde ben, is algemeen bekend bij mijn vriendinnen. Ik ben druk bezig een vriendin van mij in te halen, zij heeft ondertussen al 70 potjes, ik zo'n 35. Ben dus al op de helft! Vooral Essence, Miss Sporty en Catrice zijn mijn favorieten. Ik kreeg de twee links gister, de andere twee kreeg ik in december op mijn verjaardag al. 
Lolly's! Ik hou echt van lolly's. Ik ben dan ook heel benieuwd hoelang ze nog overleven in mijn kamer... Ik denk niet zo lang.
Dit lijkt misschien op het eerste gezicht een deo, maar als je goed kijkt zie je dat het een glitterspray is. Ik moet nog even kijken hoe dat precies zit, maar ik vind het wel heel leuk!
Nog meer nagellak. De twee links had ik in december ook al gekregen, de andere twee heb ik gister gekregen. Ben ik ook errug blij mee ;D
Een Essence oogschaduw quattro, een lipgloss van Essence, en Catrice Eye Aquarelle Duo Chalks (uit de feMALE. Ben ik ook heel blij mee! Wat ook wel grappig is, is dat ik vorige week nog die lipgloss in handen heb gehad, en ik hem bijna zou kopen. Maar dat heb ik gelukkig niet gedaan ;D 
En de laatste lakjes, die van Essence. Twee zijn van de Season Extreme collectie, en de andere twee uit de normale collectie. Ik heb nu al best veel rode en roze nagellak, maar ze zijn allemaal weer net iets anders ;P Echt heel erg leuk!
En als laatste: een lampion ei, en van die 'geduldspelletjes'. Ben ik ook blij mee, heb ik weer eens iets te doen als ik me verveel ;).

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De reviews en swatches van de oogschaduws en nagellak volgen nog.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos