zondag 11 maart 2012

Review: Essence Nude Glam

Hoihoi!
Toen ik laatst in de Kruidvat stond, zag ik de Essence Nude Glam collectie. Mijn nagellakstash bestaat hoofdzakelijk uit rood, blauw, roze, grijs, groen, geel en zwart, er zat werkelijk geen één nude kleurtje tussen! Ik nam dus een Nude Glam lakje mee, die ik nu voor jullie review.

Ik heb de kleur 07 Café olé. Hij dekt met 2 laagjes echt perfect. Hij lakt wel streperig, dat is best jammer. Het ligt eraan in welk licht je hem ziet, want soms is hij een beetje taupe kleurig, maar soms ook een beetje rozig. Ik vind hem erg mooi, en ben er ook heel blij mee. De prijs is heel laag, en net zoals de andere lakjes van Essence €1,29. Hij blijft bij mij meestal zo'n 2 dagen zonder chippen zitten, maar daarna zitten er meestal (kleine) beschadigingen in. Het mooie is er na 5 dagen ongeveer wel af.

Cijfers:
Dekking (2 laagjes) : 10
Streeploos: 7
Kleur: 8,5
Hoelang blijft het zitten: 8
Eindcijfer: 8,4

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos