zaterdag 7 april 2012

Essence Oogschaduw Quattro

Hoihoi!
Vorige week liet ik al mijn cadeaus zien, waaronder het Essence Oogschaduw Quattro. Ik had een review beloofd, dus hier is die dan!

Allereerst: wat belooft Essence? "Met de populaire quattro eyeshadows ben je dit najaar verzekerd van nóg meer fun bij het opmaken! Ieder palet bevat een perfecte kleurencombinatie met verschillende texturen die variëren van mat tot zijdeglans. Een creativiteit en variatie die geen grenzen kent. Nu verkrijgbaar met een verbeterde textuur die nóg meer kleurintensiteit biedt. En een langhoudend resultaat!"
Mooie beloftes. Maar worden die ook waargemaakt? We zullen zien.
Het doosje is van doorzichtig plastic, en er staat simpel Essence quattro eyeshadow op. Simpel, en een beetje goedkoop. Maar ja, dat is het ook, dus is het niet heel erg. Verder vind ik het wel mooi. De oogschaduws zijn ook leuk zo bij elkaar, en het is ook leuk dat je dat kunt zien. Zo weet je tenminste wat je koopt, en zie je, als je je op gaat maken, welke kleuren het zijn. Mooie verpakking dus. Cijfer: 8.
Dan nu de oogschaduw zelf. De oogschaduws zijn heel zacht, maar niet korrelig. Linksboven, het kleine vakje, is de highlighter. Daarnaast een kleur voor over je hele ooglid, en de andere twee zou je in je crease kunnen doen. Wat ik ook wel doe is de 'licht'bruine kleur onder mijn oog, en de donkere in mijn crease. Tijd voor de swatches! De textuur krijgt van mij een 8,5.
De pigmentatie is redelijk, met een oogschaduwbasis zullen ze nog net iets intenser zijn. De highlighter is redelijk subtiel. De kleur voor over je hele ooglid zou iets gepigmenteerder kunnen, maar zoals je op de foto hieronder ziet, is dat met een oogschaduwbasis op te lossen. Pigmentatie: 7,8
Ik vind het goede oogschaduws, en de kwaliteit-prijs verhouding is goed. Hoeveel hij kost weet ik niet precies, want ik heb hem gekregen, maar ik denk rond de 3-4 euro. Essence is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Eindcijfer: 8,1

Liefs

2 opmerkingen:

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos