zaterdag 7 april 2012

My Music

Hoihoi! 
Omdat het mij wel leuk leek om mijn favoriete muziek met jullie te delen, hier een lijstje met muziek die ik in maart veel heb geluisterd. Misschien vinden jullie het niet leuk, maar ach, smaken verschillen. Veel luisterplezier!

Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen. Eerst een liedje wat ik normaal niet echt zou luisteren, maar een vriendin van mij stuurt mij best vaak liedjes. Dit vond ik wel een leuk liedje, en ik heb het ook best vaak geluisterd.
Decode van Paramore. En dit is weer heel iets anders. Zowieso hou ik van Paramore, maar dit vind ik toch echt wel één van de leukste liedjes. 
You Know What They Do To Guys Like Us In Prison van My Chemical Romance. Dankzij een vriendin ben ik echt verslaafd aan MCR, en Prison is toch wel één van hun leukste liedjes. Trouwens, ik zat samen met een paar vriendinnen de laatste dagen echt in spanning, omdat Frank Iero, de gitarist van MCR, aan het aftellen was. In een tijdschrift stond dat hij zou stoppen met MCR, en dat wilden wij natuurlijk niet! Gister was het aftellen afgelopen, hij was bij 0. En wat bleek? Hij kreeg een zoontje, Miles Iero! 
Cancer van My Chemical Romance. Dit is weer een heel ander liedje. Misschien schrikt de titel je af, maar het is echt een heel mooi liedje. 
Rain van Breaking Benjamin. En als laatste één van Breaking Benjamin. Ook zij hebben hele leuke muziek, en ook dit liedje luister ik vaak. 

Ik hoop dat er voor jullie wat leuke muziek tussenzit. Het is meestal wel muziek waar je wat aan moet wennen, tenminste, dat vond ik. Ik heb My Chemical Romance eerst best vaak geluisterd voor ik er aan gewend was, en nu is het echt mijn favoriet.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos