zondag 29 april 2012

Oil Cleansing Method - Update

Hoihoi!
Ik zou na een week alweer updaten, maar ik had het druk, en ik had een paar keer de OCM overgeslagen. Maar nu heb ik 2 weken lang elke avond de OCM gebruikt. Hieronder kun je lezen wat ik ervan vind.

Toen ik nog niet begonnen was, had ik puistjes bij mijn neus, op mijn kin, en op mijn voorhoofd. Ook was mijn huid vettig, en glom hij snel. Nu heb ik alleen nog wat mee-eters op mijn kin, en wat puistjes op mijn voorhoofd. En dat na een week! Mijn huid glimt ook niet meer zo snel, misschien komt dat ook doordat ik een andere crème gebruik. Ook verbruik ik niet veel, zo'n 4 druppels per keer. Zuinig dus!

Ik overweeg nog wel om in plaats van een washandje een microvezeldoekje te gaan gebruiken, maar dat weet ik nog niet zeker. De samenstelling van de oliën is in ieder geval wel heel goed!

Pluspunten:
  • Minder puistjes
  • Zuinig in gebruik
  • Huid glimt minder
  • Helemaal natuurlijk
Minpunten:
  • Ehm.. Het kost wel wat tijd, minstens 5 minuten. 
  • Kost ook wel wat water, als je thuis niet zo snel warm water hebt.
Dus, zeker een aanrader! Over 2 weken zal ik nog een keer updaten, en dan ook met foto's erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos