donderdag 16 februari 2012

Tommie - Ontroerend filmpje

Ik heb al een tijdje niet meer gepost, maar ik zag dit filmpje, en dat wil ik graag even met jullie delen. Dit filmpje gaat over Tommie, een jongetje dat zijn moeder aan kanker heeft verloren. Het filmpje is gemaakt door Het Nationaal Fonds Tegen Kanker. Ik ken vrij veel mensen die aan kanker hun leven zijn kwijtgeraakt. Het is voor mij dan ook niet normaal om zomaar met kanker te gaan schelden. Volgens mij hebben de mensen die wel met kanker schelden een steekje loszitten. Dit filmpje is heel ontroerend, maar tegelijkertijd ook heel erg mooi.


Het Nationaal Fonds Tegen Kanker is een kleine stichting. Ze besteden bijna al hun geld aan onderzoek naar manieren om kanker te genezen. Er blijft weinig tot geen geld over voor dure campagnes en reclame. Dit filmpje is dan ook gesponsord. De stichting heeft enkele bloggers gemaild, waaronder Vera Camilla. Toen ik dit filmpje bij haar zag, wist ik meteen dat ik het ook zou posten. 

De site van Het Nationaal Fonds Tegen Kanker is deze. Je zou hier eens even kunnen kijken voor meer info, of om een donatie te doen. 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos