zondag 1 januari 2012

Mini shoplog

Als eerst allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Afgelopen woensdag ben ik even met mijn beste vriendin de stad in geweest, en toen heb ik een paar leuke dingen gekocht. Het zijn er niet veel, maar ik wilde ze toch even met jullie delen.
Als eerst ben ik bij de Kruidvat geweest. Omdat ik jarig was geweest, kreeg ik 30 punten voor mijn Voordeelpas, maar die moest ik dan wel voor 15 januari op mijn kaart zetten door hem bij mijn eerstvolgende aankoop te laten scannen. Ik wilde al een tijdje een nagellakremover pen hebben, omdat ik mijn nagels niet zo netjes kan lakken. Dus kocht ik hem, en ik betaalde er €1,79 voor. De review volgt nog. 
Daarna ging ik naar de Hema. Ik had een tijdje terug een zwarte maillot gekocht, en wilde nu ook nog een grijze kopen. Ik besloot deze te kopen, en rekende hem voor €8,95 af.
Als laatst ging ik naar The Body Shop. Ik was daar nog nooit geweest, maar ben er op Schiphol even geweest. Dus toen ik in de stad de winkel zag, ging ik er even heen. De laatste tijd heb ik echt veel last van puisten, dus wilde ik graag een Tea Tree masker kopen. Ik betaalde er €11,00 voor, en kreeg er ook nog een sample bij van een Tea Tree facial wash. De vriendin met wie ik de stad in was, kreeg er een sample van een bodyscrub van. Ik ga beide Tea Tree producten testen en schrijf er dan nog een uitgebreide review over.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Binnenkort volgen de reviews van de producten van The Body Shop en de nagellak remover pen.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos