zaterdag 17 november 2012

Nail-Art how to: Graphic nails

Nagellak, één van mijn grote liefdes. Ik had een weekje mijn nagels nagellakloos gelaten, jeetje wat was dat raar. Iedereen schrok er gewoon van, mij zie je bijna nooit zonder nagellak. Maar mijn nagels hadden even lucht nodig. Tot nu. Ik ontving eindelijk mijn pakketje van Nelly.com met daarin een zwarte nagellak en een zwarte oogschaduw van MIYO. Meteen heb ik de nagellak op gedaan en mijn setje Konad stamping nail-art gepakt. Ik ben lekker aan het lakken gegaan en dit kwam er uit.



Dit heb ik gebruikt:
- MIYO Ink nagellak
- Konad stampingnagellak wit
- Konad Image Plate m57
- Essence scented topcoat


Nagels gevijld en meteen zwart gelakt. Ik weet het, er hoort een basecoat onder, maar ik ben een vreselijk luie donder. 


Het stempelen
Resultaat van 1x stempelen
Konad stamping is super handig en maakt het lekker makkelijk om een leuke nailart te maken. Je lakt het plaatje, je schraapt het er snel af, stempel er op, en afrollen op je nagel. Klaaar. Ik wilde eens wat anders dus begon ik met 1 hoekje van mijn nagel te stempelen. Toen stempelde ik er even later schuin nog eens overheen, zodat het netpatroontje kruiste en er een grafisch patroon ontstond. Topcoat er overheen en klaar is kees.

Het eindresultaat
Love,
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos