maandag 29 oktober 2012

Make-up look: Happy Halloween!

Brrr... Halloween komt er al weer heel snel aan! Spinnenwebben, pompoenen, spoken en andere creepy figuren. Ik weet het, in Nederland wordt er niet veel aan gedaan, maar toch, lekker even griezelen mag.


Ik (Emma) heb het kleine bergje make-up wat ik heb bij elkaar geschraapt en ben lekker bezig gegaan. Aangezien ik nou niet het grote make-up talent ben heb ik het simpel gehouden. Oh en ook lekker budget.

Wat heb ik gebruikt:

- Oogpotlood (Essence)
- Eyeliner (Essence)
- Nepwimpers (Action)
- Donkere oogschaduw (Essence)
- Blanke lipgloss (Rimmel London) 






Eerst heb ik met eyeliner een lijntje getrokken, die ik aan bij één oog door liet lopen. Toen heb ik een soort 'stralen' patroontje gemaakt met oogpotlood. Daar tussen heb ik boogjes gemaakt om een spinnenweb effect te creëren. Met wat grijze oogschaduw heb ik daarna mijn oogleden wat donkerder gemaakt. Toen heb ik de nepwimpers gepakt en opgeplakt. Jammer genoeg werkt de wimperlijm van de Action niet goed, maar de wimpers zijn zeker mooi. Ik heb uiteindelijk geen mascara op gedaan.



En dan de lippen. Bij tekort aan een zwarte lipstick, heb ik eerst mijn lippen omlijnd met een oog potlood. Daarna heb ik ze helemaal ingekleurd. Goede budget oplossing, haha. 
Om mijn lippen toch wat meer te laten glanzen heb ik er een doorzichtige lipgloss overheen gedaan. Met als gevolg dat mijn hele lipgloss kwastje zwart was... Gelukkig was dat er zo af.


Ik kon het toch niet laten om even lekker in Halloween stijl te bewerken...

Zijn jullie al lekker begonnen met griezelen? Gaan jullie ook iets doen met Halloween?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos