woensdag 29 augustus 2012

Nieuw: nu bij bol.com ook alles voor je uiterlijk en gezondheid

Toen ik net in mijn mail keek, zag ik dat ik een mailtje van bol.com had. Daarin stond dat bol.com nu ook make-up, gezichtsverzorging, parfum ed verkoopt. Ze verkopen allerlei bekende merken, zoals Olaz, Rimmel, Max Factor, L'Oreal, Essie, Miss Sporty, Dr. van der Hoog, en nog veel meer. Ik weet niet of de prijzen lager zijn dan in de winkel, maar ze hebben nu in ieder geval wel heel wat acties.
Ik vind het niet persé een vooruitgang, ik kan net zo goed even naar de winkel toe, maar voor sommigen kan het wel handig zijn. Ook als je al wat besteld bij bol.com, en je wilt ook nog die ene mascara, dan kun je die net zo goed mee bestellen. Voor alle bestellingen geldt: Boven de 20 euro geen verzendkosten meer, anders betaal je slechts €1,95 aan verzendkosten.
Nadeel: de ingrediënten staan er niet bij. Die zul je dus los op moeten zoeken.
Je vindt de make-up ed. bij mooi&gezond.

Dit is niet echt een grote blogpost, maar ik wou het toch even aan jullie doorgeven.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos