zaterdag 1 september 2012

Wishlist


Ik shop. Veel. Maar tja, geld kun je maar één keer uitgeven. Dus maak ik vaak van tevoren een lijstje, een zogenaamde Wishlist. Wil je weten wat er op dit moment op mijn wishlist staat? Klik dan even op 'meer lezen' ;) 

Ik heb het even onderverdeeld in 2 wishlists. Één voor kleding/schoenen, en één voor accessoires.
1. Een simpel, zwart-wit gestreept jurkje. Ik draag niet zo vaak jurkjes, omdat ik het vaak wat té vind, voor naar school dan. Maar deze is zo lekker casual, en simpel. Ik hou er van! €12,40 bij Forever21
2. Een zwarte jeans, gewoon omdat dat wel lekker basic is, en natuurlijk staat het ook wel leuk. €10,40 bij Forever21
3. Ik heb een tijdje geleden bij de Primark een sheer blouse gekocht. Ik vind hem echt heel leuk, en draag hem ook met veel plezier. Ik zocht nog zo'n blouse, maar de meeste vind ik zo 'strak' en netjes. Deze met kant is ook sheer, en niet heel 'tuttig'. Vooral in combinatie met een zwarte jeansshort. Zó leuk! €13,40 bij Forever21
4. Een badpak. Jaja, een badpak. Na jarenlang alleen maar bikini's te dragen bij het zwemmen, wil ik nu voor een badpak gaan. Maar niet zomaar een badpak. Eentje die achter een bikini lijkt, doordat er aan de zijkant vlakken uit zijn. Ik vind het erg mooi, en ook al is hij uitverkocht, als hij weer terug komt in de webshop, dan zal ik hem zeker bestellen ;). Van €30 naar €15 afgeprijsd bij Newlook.
5. Een zwarte jeans met print. Het ziet er bijzonder uit, en toch is het niet zo dat het heel druk is. Het is juist wel classy, mits hij goed gecombineerd word. €29,95 bij H&M.
6. Deze blouse/top is van kant, maar de mouwen zijn anders. Die zijn ook sheer. Ik vind het erg leuk staan, en ook dit kan heel netjes, of heel casual gedragen worden. €23,75 bij Forever21
7. Een neon top. Ik ben niet zo van de neon-trend, ik kleed me meestal wat onopvallend. Maar deze vind ik wél heel erg leuk. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo. Misschien wel door de print? €14,75 bij Forever21
8. Daar was hij dan, de zwarte short waar ik die blouse mee wou combineren. Oké, de zomer is bijna voorbij, en ik wil nog eens een short kopen, maar dat maakt niet uit toch? Panty eronder, en het kan gewoon. €12,40 bij Forever21
9. Een simpele little black dress. Ik heb al meerdere LBD's in mijn kast hangen, maar die worden een beetje te klein. Dus ik wil wel graag een nieuwe. En zoals ik al zei, ik hou niet heel erg van jurkjes. Maar een LBD is altijd leuk, en gecombineerd met een panty en pumps, ziet het er heel erg stijlvol uit. Maar het moet wel simpel zijn. Dus deze was perfect. En dat detail bij de schouder is ook heel erg leuk. I love it! €12,40 bij Forever21
10. Simpele zwarte pumps zijn toch wel een must. Ik had ze al, maar omdat ik ze 2,5 jaar terug gekocht heb, toen ik nog makkelijk in maat 41 paste, passen ze nu niet meer. En tja, dan wordt het zoeken naar pumps in maat 42. En dat is moeilijk, heel moeilijk. Bijna elk merk of elke winkel/webshop gaat maar tot en met maat 41. En dat past echt niet. Zo had ik superleuke schoenen gezien bij de VanHaren, maat 41. Dat is soms zó frustrerend. Maar toen zag ik in een advertentie een bordeauxrode pump. Bordeauxrood was niet wat ik wilde, maar toen ik goed keek zag ik ze ook in het zwart, maat 42. Yeah! En dat voor die prijs! €19,99 bij Bonprix.
11. Als laatste nog een beige/zandkleurige blazer. Ik heb al een zwarte, maar een zwarte blazer over een zwarte top is zo donker. Dan is zo'n lichte blazer perfect. €31,75 bij, 3x raden, Forever21.
Dan de accessoires. Hier komt echt álles bij de Forever21 weg. Ik heb trouwens nog nooit bij de Forever21 besteld, maar dat wil ik zeker nog eens gaan doen. Volgende maand maar, als ik weer kleedgeld heb, en mn loon binnen is ;)
1. Oorbellen met kruisjes eraan. Ik vind ze zo gaaf! En het is ook niet zo dat ik ze gewoon leuk vind, en de 'betekenis' erachter niet weet, want ik ben wel degelijk gelovig. Dus daarom vind ik ze ook gaaf. Maar ze zien er natuurlijk ook wel heel gaaf uit ;P €3,90
2. Deze ring ziet er echt heel leuk uit! Chic, maar toch ook wel weer stoer. Ik hou ervan! €4,90
3. Deze ketting, I love it. Ik wil voor aankomend schooljaar een tas met zwaluwtjes erop, van Eastpak. En toen ik deze ketting zag, was ik meteen verliefd. Ik hou van zwaluwen. Ze vliegen hier bij ons thuis ook volop, natuurlijk ook leuk ;). €5,90
4. Weer oorbellen met kruisjes, ook weer heel erg leuk. Deze zijn meer zwart, hou ik wel van. €4,90
5. Ik heb iets met kruisjes, denk ik. Ook deze ketting heeft kruisjes, heel erg leuk. €5,90
6.  Een lekker grote ring, met de letters L-O-V-E. Heel leuk, redelijk opvallend, gewoon super dus! €4,90
7. Studs als oorbellen ;) Erg leuk, vooral omdat ik ook wel van studs hou. Ze zijn vrij subtiel,  als je je haar erover heen hebt hangen. Als je je haar vast hebt, vallen ze meer op, erg leuk!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien/lezen.
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos