woensdag 5 september 2012

Hot or not: High-low


Je hebt het vast wel eens gezien: de high-low jurk,rok of blouse. Dat de voorkant korter is dan de achterkant. Bijna elke kledingwinkel verkoopt ze wel, en een heleboel bekende fashionista's zijn er al mee gespot.
Persoonlijk vind ik het echt super leuk. Ik zou het zelf niet zo snel dragen, omdat ik niet zo van langere rokken/jurken hou, maar mijn sheerblouse heeft het ook enigszins, en dat vind ik dan wel weer leuk. Maar het ziet er wel super leuk uit. 
Het ziet er classy, maar ook wel weer casual uit. Maar soms, soms ziet het er gewoon níet uit. Wij zagen laatst iemand lopen, die ook zo'n jurkje aan had. Mooi slank verder, maar vrij stevige benen. En dan zo'n jurk aan, waarvan de voorkant net te kort is. Waardoor de benen nog steviger lijken. Zelf heb ik ook niet de slankste benen, vooral mijn bovenbenen zijn stevig. Maar het had dus wel leuk kunnen staan, was het iets langer geweest. Zoals de tweede van links hierboven bijvoorbeeld. Zou veel beter staan, vind ik.
Leuke trend dus, maar denk er wel om, dat het niet te kort is. Net zoals bij gewone jurkjes en rokjes dus ;)
Wat vind jij? Hot or not?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos