maandag 11 juni 2012

NOTD: EK Nails

Hoihoi! 
Ook al heb ik niks met voetbal, vind ik het wel leuk om een beetje mee te doen met de Oranje sfeer. De Winning Ways Dress van SuperTrash vind ik echt superleuk, dus ging ik afgelopen vrijdag naar de AH om hem te kopen. Maar... Toen vond ik dat ik ook nog even EK-nagels moest hebben. Kijk hieronder naar het resultaat. 

Ik heb het een keertje simpel gehouden. Gewoon oranje-rood-wit-blauw-oranje.Simpel dus. Maar wel feestelijk! 
 Mijn wit is niet echt wit, maar dat maakt niet echt veel uit vind ik. Ook neigt de rood meer naar roze. Maar hoe dan ook, ik vind het leuk! Het past ook erg leuk bij mijn jurkje vind ik ;). 
Ik heb de volgende nagellak gebruikt:
- Oranje --> Essence, 46, Wake up!
- Rood --> Essence, 47, Red-y to go
- Wit --> Hema, 13
- Blauw --> Hema. 10
- Topcoat --> Miss Sporty, Glossytech

Je kunt natuurlijk ook vergelijkbare kleuren kiezen ;) 

Wat voor nagellak hebben jullie momenteel op?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos